pizzaday!!

tja! jakob här ;)
idag så gick jag upp typ 11 (tidigt jag vet) och käkade frukost, sen så tvingade morsan mig att städa mitt rum inför julafton (!). sen ringde jag love o frågade om vi skulle kolla på bio men de gick ingen bra så jag love ochh arthur drog o klättrade istället. sen var det ff hemma hos loves farsa och jag hade fått fett mycke pengar av morsan så vi köpte två pizzor, 3 läsk, 1 cheezeball påse och hyrde "supersugen". nu sitter ja här i loves soffa och väntar på att våra pizzor ska bli uppvärmda efter en dödsmarsch i snön och skriver på världens jobbigaste minidator ( btw de här har tagit en halvtimme o skriva :(.
vi skriver varannan dag i bloggen o nu e de jag som skriver så imorrn blir de love som skriver ;D
jakob out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0