snart jul!

hey guys!
idag så gick jag upp typ 11 för att jag skulle skotta hemma hos min farmor, jag kollade lite på american pie och käkade mackor. sen väckte jag min brorsa och så stack vi typ klockan 1, på vägen så puttade min brorsa mig ner i snön så jag blev asblöt :( fast vi var typ fett nära min farmor. först så fick vi lite pepparkakor och julmust sen skulle vi skotta hennes veranda, de tog typ 20 minuter. när vi gick in igen så kollade vi på MTV, sen bjöd hon på lunch (pasta med prinskorv och köttbullar) de var fett gott, vid våra tallrikar så låg de 150 spänn var (!) för skottningen så gav hon oss 150 spänn var!! vi blev skitglada. sen stack jag hem och kalle stack till stan o köpte julklappar. när jag var hemma så la ja mig i soffan o kollade på simpsons, scrubs och nu how i met your mother. imorrn så ska de komma städare hit klockan 7 på morgonen så jag e tvungen o sova hos ngn men ingen e hemma elr kan så jag frågade linn men hon bor i aspudden så jag orkade inte ;P. nu ska jag göra något :)

dan före dan före dopparedan!

tack och hej för jakob!

Kommentarer
Postat av: Jen

snygg sommrig design :D

2009-12-23 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0