I'm dancing in the speed of light

hello boys and girls idag är det ju fredag!!! !SKÖNT! i alla fall idag jobbade jag och William med vårat projekt som du kan läsa mer om under detta inlägg. vi slutade vid lunch så jag och clemente gick till McDonalds och käkade jävligt gott. fast jag fick vänta på min hamburgare i en kvart. vi träffade några från skolan där också dom sniffade curry grej så dom fick jävligt ont i näsan de va roligt! efter det gick jag hem och kollade lite fb och bdb och min blogg såklart! igår hade vi 50 besökare!!! fast nu är det nere på noll hahaha!ha det gött! LOVE FRANK OTTO!McDonalds

Kommentarer
Postat av: WC

Haha. Clemente. That's me.

Men jäkla dålig service McDonalds har... fast jävligt gott var det.



WC

2010-01-16 @ 17:07:23
URL: http://williamclemente.blogg.se/
Postat av: lovevarde

ja så jävla dålig service men super asum gott!

2010-01-18 @ 18:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0