paranormal...

hejsan! har inte orkat skriva på ett tag jullov ni vet haha. idag blir det tredje dagen i rad jag sover hos rasmus. kl 2 väktes jag av ralle för han satte på musik på datorn de va fett jobbigt. senare på dagen gjorde vi cocos bollar dom blev inte så fina men dom va jävligt goda! efter de åkte vi för att handla chips och cola vi åkte på han käringhonda och ralles DH cyckel, fett slirigt! sen kom michelle (rasmus tjej). nu har vi just kollat på paranormal activity den suuuuuuuuuper läskig!!! OBS! !DO NOT WATCH! jag sitter vid ralles dator nu och skrivet till sofie som jag föresten ska träfa på fredag!! JAA! <33

HA DET FINT HEJ! LOVE

btw jag gick in på min andra blogg kopierade allt jag skrivit idag och klistra iun här hahah :D!

Kommentarer
Postat av: loverboy

go love!

2010-01-06 @ 12:42:36
Postat av: WC

Mm! Chips! Paranormal activity är bra! HEHE. Haha, kom inte på något att skriva men skit samma.



/WC

2010-01-13 @ 09:48:58
URL: http://williamclemente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0