Bokstäver och frågetecken?

hejsan! idag är det fredag, lyckan. vi har sovmorgon till 11 idag så nu sitter jag och segar lite vid datorn. vad ska ni göra idag, själv ska man gå på bio med Julia! vi ska se Alice i underlandet det kommer bli super. snart ska jag göra mitt arbetsprov till kulturama det ska vara tre st foton. kommer så klart lägga ut dom här när jag är färdig. I morgon ska jag träffa rasmus för det var ett tag sen. lyssnar just nu på Håkan, det är bra! men nu måste jag snart göra mig i ordning, ha det bra Love!

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag är ledig idag, så jag ska oxå se Alice i underlandet! :)

lycka till med bilderna!

2010-03-12 @ 10:24:00
URL: http://amandapandafoto.blogg.se/
Postat av: lol

alltså fett seg att inte sett den än. och för det andra kommer nog inte kahalani bli glada på er om ni kopierar deras bräda.

2010-03-12 @ 12:04:45
URL: http://www.dinmamma.se
Postat av: Anonym

svar:amanda jaha vart?

svar: lol men det gör vi inte?

2010-03-12 @ 22:18:37
Postat av: Anonym

du suger på att uppdatera!!

2010-04-13 @ 20:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0