Tagga fest eller häst?

Tjenare alla monster diggare! Igår va det fredag och ni vet va de bettyder? feeeeesssst! Vi va hemma oss en tjej i min klass, hon på bor mellan medis och skanstull så de väldigt nära för mig. Innan på dagen när jag sluta skolan drog jag till kahalani för att köpa en bromssula av ab. väll på kahalani möte jag svampen och erik också, efter jag och erik hade köpt varsin sula bestämde vi oss för att dra och donka. Efter jag hade lämnat grabbarna och åkt bestämde jag mig för att dra till christin där hon och emilia va och gjorde sig snygga iför festen. Hemma hos christin möte jag hennes faster nånting, kommer inte riktigt igåh haha. Hon va trevlig och från skåne. Emilia och christin va sega som vanligt men vi kom iväg i tid. Vid skanstull skulle vi möta upp petter emilias kompis och oliva och company. När vi om till festen va de några där som satt och snacka. Eddie och William hade förkrökat i fyra timmar på nån krog så dom va ganska fulla reddan när vi kom haha. Jag hade trevligt under kvällen, vi tagga till dubstep och andra nice låtar. Vi drog typ därifrån vid halv 2 så dom andra inte misade sista pändeltåget.
Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0