hm... I don't know...

hej alla glada läsare, idag hade Jakob och Arthur sovit hos mig. vi vaknade vid 12( jag vaknade lite tidigare så jag gick in på datan). när vi skulle äta frukost så upptäckte vi att de knappt fans någon så vi åt några rostade mackor och tacos bröd med smält ost. vid halv 3 skulle jag klippa mig så då behövde alla gå. jag klippte mig på tonie and guy, de blev riktigt bra. efter det åkte jag hem och lyssnade på ebba grön, nationalteatern och billie the vision and the dancers. imorgon kommer pappa hem så Moa och jag ska städa tills dess, de kommer bli jobbigt. nu sitter jag och kollar på rambo (jag vet inte varför).
ha det bäst! kaptenotto

Kommentarer
Postat av: isak björk

får man se bild på din nya frisyr då? :)

2009-12-23 @ 13:08:42
URL: http://hjulklapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0